Workshop și Atelier Verde

Ilustrație botanică – Acuarelă cu Irina Neacșu

Cum sunt îndrăgostită până peste cap de verdeață, natură și toate cele verzi, fac tot posibilul să mai prind câte un atelier, curs sau eveniment care să mă facă fericită. Pentru că bolile mele se îmbinau perfect în cadrul acestui atelier – pictatul de verdeață- am decis să merg la Ilustrație Botanică în acuarelă cu Irina Neacșu – cu toate că nu mai pictasem niciodată în acuarelă.

Am intrat stângace și am ieșit cu mai mult curaj și dorință de a încerca și altă dată acuarela. Pentru cei care au încercat probabil știți că nu e cea mai ușoară metodă de a picta, însă dacă ai ustensilele corecte și răbdare multă – o să iasă ceva superb.

După câteva tips and tricks despre acuarelă, pensule, hârtie și metode de lucru, m-am apucat să schițez și să pictez. Iată ce a ieșit:

Vă recomand cu drag să mergeți la un atelier al Irinei, explică foarte bine, are răbdare și te ajută să înțelegi unde mai ai de lucrat. Deoarece grupele sunt mici, totul devine repede confortabil și familiar, Irina își face timp să te ajute și să îți răspundă la fiecare întrebare.

Pe Irina o găsiți cu atelierul atât în București, cât și în Brașov.

Facebook: Irina Neacșu Studio

Website: http://irinaneacsu.com/

Cursuri și ateliere: https://inworkshops.com/

Enjoy!

#verdisme #acuarela #atelierverde #irinaneacsu #workshop

Lasă un răspuns

