Workshop și Atelier Verde

Atelier. Modelaj lut. Acțiune.

Cum îmi place să îmi bag nasul și mâinile în tot ce înseamnă ateliere de creație, de data aceasta am ales atelierul de modelaj în lut de la Art House Bucharest. Și cum au promis că o să mai țină încă unul pe 21 August, m-am decis să împărtășesc experiența mea cu voi.

Am ajuns în plină zi, în grădina LOKAL . În așteptarea atelierului, înarmată cu o limonadă rece și Autan pe post de parfum (atenție la țânțari), am văzut că începeau să apară câte un copilaș, doi copilași, mai mulți copilași și deja mă întrebam dacă cumva am înțeles eu greșit și aici nu e de ”oameni mari” – însă am fost lămurită rapid de către Luiza –  că e loc și pentru noi – cei mai mari cu suflete creative.

Nu a durat mult și a început atelierul, ne-au fost prezentate diverse modele pe care le putem face cu cele două mânuțe ale noastre, eram reticientă, dar Cpână la urmă mi-am ales o bufniță. Alții au fost mai curajoși și au lucrat în bazorelief, iar copilașii au ales să facă îngerași, pisici și șerpi.

Asta cu alesul – a fost greu, dar ușor – după a venit amuzamentul. Pregătește-te să nu îți iasă o operă de artă, mai ales dacă mergi pentru prima oară, de asemenea să o ascultați pe Luiza când vă spune că ”Trebuie netezit bine, ca să nu se crape” și ”Nu folosiți atât de multă apă.”

La final eu eram plină de lut peste tot – pe mâini, pe haine, prin păr (norocul meu ca are culoarea asemănătoare) – deci nu vă luați hainele de gală dacă sunteți la fel de ”curați” ca mine. De asemenea, să vă pregătiți să cărați după voi minunea din lut realizată – lutul este destul de greu.

Eu sunt tare mulțumită de ce am realizat. Prima mea bufniță din lut așteaptă să se usuce și să fie pictată cu acrilic – poate prinde viață.

20638129_748493825354247_7466598961084469034_n

Vă recomand din suflet acest atelier – ediția a doua are loc pe 21 August în grădina LOKAL.  Mai multe detalii despre eveniment aici.

#verdisme #lokal #ateliermodelaj #lut #arthousebucharest

 

 

Lasă un răspuns

